14 Februari Alla Hjärtans Dag ! <3

Min alla <3 hjärtans dag kommer firas hos mormor och morfar med familj =)
blir inte mer än så tror jag, mår ju inte så bra idag heller men iaf så pass så jag känner att jag kan hänga med till mormor och morfar en sväng.
Sen sover troligen brorsan över här =)




Happy Valentines Day



Käkat sjukt mycket onyttigt idag xd  inte bra .
Först blev det fika som sagt hos mormor och morfar, sen kom gelehjärtan fram också xd och nu sitter jag och mumsar i mig choklad ;O
men men kvällen är räddad om man har en bit choklad hihi:*   för min del blir det en mysig hemma kväll
helt oki för mig del ^^
Brorsan mådde inte så bra idag så han hängde inte me hem"/  krya på dig!




inte snyggaste bilden kanske men ah iaf en ny ^^  den blev till och med suddig för jag va så trött och sen orkade jag knappt ta foto xd men men

Imorgon blir det förhoppningsvis att träffa Kitt <3 och sola =) aldrig fel så sköööönt!
sen tar jag tåget till linköping någon gång och drar till kören.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0