23 Februari

Söndag -

åkte med mammi in till Linköping en sväng, sen skjutsa hon mig till station.
Gick en liten runda inne i stan me bara för att xd
sen tog ja tåget till Johanna ^^
gick och köpte färg till våra hår haha, sen blev de att slänga i röd färg igen för min del (Y)
blev as snyggt tycker ja ;D och ja de blir bättre och bättre hihi :*

Sen blev det film och mys, kolla på Linas kvällsbok =)



så blev det den här gången =)
det är rödare än det ser ut här, ljuset är helt ;S





Måndag -

Johannas tur att färga håret fast blont då ;D
det blev riktigt nice de me.
Gjorde inte så mycket mer under den dagen sen.
Kollade på Big Brother xD


Tisdag -

gick upp, käka frukost och började göra i ordning oss för att åka till Linköping.
Jag skulle på jobbintervju och Johanna hängde me för att vi skulle träffa Tim och Niklas =)
Intervjun gick riktigt bra och det kändes bra me så är as glad ^^
Träffade Mimmi där me en sväng =)

Efter jag varit där så blev det käka lite på burgerking och sen spela biljard =)
Gick ju så där då haha,  men kul va de ;D och det tycker jag är huvudsaken.
sen åkte jag och Johanna hem till henne, kollade på Walk to remember.
Asså jag tjöt och ja tjöt och vi tjöt så sjukt fin film.


Men idag tog jag tåg och buss hem.
Kom hem käka lite satte mig här och börja blogga lite ^^
Telefonen ringer och gissa JA FICK JOBBET! ;D  så himla glad asså ni anar inte.
Så imorgon blir det att gå upp tidigt åka med mammi.



jag tycker att ja ser rätt ledsen ut där, men Johanna tycker den är fin xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0