24 Februari

Första dagen på jobbet!!!

Fick verkligen hur mycket INFORMATION som helst idag x'D 
men tror jag kommer trivas grymt bra (Y)
och så  sjävklart är ju målet att bli en bra säljare så småningom ^^ 

Ringde inget idag, bara lyssna och anteckna mycket så ja vet lite mer när jag själv börjar sälja.
En del är sjukt gryma och alla är hur trevliga som helst.
Mimmi hade flyt idag iaf ;D

Nu blir det att sitta och träla in allt om och om igen, plugga plugga xd
vill verkligen visa att ja kan och gör mitt bästa, så ska verkligen gå in för det här.

Imorgon ny dag och då är det dags för mig att börja ringa lite.
Så jag är lite nervös men det kommer säkert gå bra för mig me till slut hihi ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0