27 Februari

Torsdag -

jobbade hela dagen.



Fredag -

jobbade, sen blev det buss till Skänninge.
Fira Madde och Sandra med en redig fest ;D
nice va de ^^
sov hos Madde =) <3



Lördag -

skulle haft mys kväll hemma hos Madde men det blev inte så.
Jag ringde pappa och han fick hämta mig.
Haha okej jag var rätt dålig och ah fortfarande full xd men men så är det ibland för vissa iaf (a)

Så va hemnma, fick i mig lite frukost och sen bytte kläder och lite.
Mådde bättre mot kvällen så fixade skjuts in till Skänninge igen (Y)
Tack Andreas för att du stälde upp =D

Åkte till Julia och umgicks med henne =)
sen gick vi en sväng till Crille, träffa lite folk och drack.
Sov hos Julia massa mys :*    saknat henne massor <3<3!




Söndag -

Julia väckte mig och sa Hanna är du sugen på vitlöksbröd ?
mitt svar va mmm...  så vi gick upp och lade in två i ugnen.
Sen hämtade mammi mig vid typ 11.
Åkte till City en sväng och handla, sen Linköping =)
Mig släppte hon av vid station innan hon åkte till mormor.

Mötte upp Hedlund där och vi typ gick bokstavligt talat runt hela Linköping och snacka allt mellan himmel och jord.
Sen när vi tröttnade på de och börja frysa så tog vi bussen hem till honom.
Han hade ju en kisse så där satt jag och gosa med den haha typsikt mig ^^
Kollade lite på youtube ( covers ) sen följde han mig till bussen och jag åkte till station där mammi hämtade upp mig. För den bussen jag skulle ta till mormor och morfar gick inte förens 28 min när jag kom fram till station.

Nu har jag käkat pizza och duschat.
Snart börjar SOLSIDAN och det får man ju inte missa ;D



Imorgon jobb igen då (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0