28 Februari

Åkte och hämtade Mimmi =)
väntade på tåget, sen bussen upp till jobbet dårå ^^
det går bättre och bättre för mig iaf, om ni ville veta (a)

Men det va mycket som inte ville som ja ville idag.
Så fick säga till Hedlund typ varje gång ;P  okej det va varje gång xD

först så försvann allt bara poff när jag hade en kund
sen la hörlurarna av xd
åh det blev inte direkt bättre heller
utan jag fick största huvudvärken "/  så jag och Mimmi fick gå lite tidigare än dom andra.
För båda mådde skit dåligt, huvudet hängde inte med längre helt enkelt.

Det blir att vila lite och sen SKA jag SOVA bra INATT ! 


Så imorgon kör vi igen och hoppas verkligen på en bättre dag/kväll =D
dessutom efter jobbet så har jag kören me ^^ hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0