8 Januari

Torsdag -

hade fullt upp hela dagen.
Men jag hann iaf med allt.
På kvällen drog jag till Ryd och mötte Anna =)
fick tacos hemma hos hennes pappa ^^  as gött!
sen hände de, vi slängde i RÖD färg i mitt hår xd
den skillnaden från ljus blont till röd/lila shit det va sjukt ;O
häftigt blev det ;D

efter det så somnade vi till Solsidan xD


Fredag -

gick upp tidigt, käka lite frukost.
Vi tog bussen till station och Anna gick på tåget till Mjölby för hon skulle till skolan, ja själv där emot fick sitta och vänta på bättre tider.
Någon gång efter tie kom Rutger.s. tåg =)
så då började våran shoooooping ;D

Hittade riktigt snygga kläder till Rutger måste jag säga ^^
hoppas på att han börjar köpa mer av just den stilen, för den passa verkligen honom.
Blev lite fika och massa snack, eftersom det va sjukt längesen vi sågs.
Men en riktigt bra fredag blev det helt klart =D =D

Vi båda tog tåget till Mjölby ungefär vid halv tre.
Han tog bussen hem och jag gick till kvarnen för att möta Madde =)
åkte hem till henne, käka pizza och sen bar det av till Linköping ännu en gång.


Lördag -

åkte till Mjölby för att umgås med Johanna =)
riktigt längesen vi sågs så det va en härlig känsla att se henne och få en kram direkt när man kom dit ^^
tog tåget till Linköping och träffa hennes klass kompis en sväng på Lascala.
Sen blev inte kvällen direkt så som vi tänkte oss men ah är en då på ett sett glad att jag var där.


Söndag -

vakna hemma hos Johanna.
Mådde inte alls så där jätte bra, as förkyld och jätte ont i halsen "/
så det blev en lugn hemma dag/kväll i Mjölby.


Måndag -

hängde med till JB och va på hennes lektioner hela dagen.
Måste säga att det va rätt kul att se och träffa en del av hennes klass kompisar =) men shit va uttråkad ja va hahah när alla satt och jobbade xD
men men, sen åkte vi till Mjölby efter en hel dag på JB.
Gick och köpte lite gott tills kvällen, för Johanna va ledig på tisdag ^^
så det blev en mys kväll med massa gott och film.


Tisdag -

va hos Johanna en stund, sen kom Jenny dit =)
blev jätte förvånad och riktigt glad, för har inte sett/träffat henne på as länge.  Hon va snäll och skjutsade mig till station så jag inte skulle missa mitt tåg.
Mötte Ida i Linköping, gick upp mot kören och ingen va där än.
Väntade ett tag då dök en del upp till slut.
Sen satt alla och väntade på kör ledaren som var försenad.
Eller ah vi trodde de iaf, men en av oss i kören skrev och frågade om det var den här dagen hon skulle resa bort, och det va de ju självklart -.-
blev lite sur där ett tag, för jag kunde lika gärna varit kvar hos Johanna och Jenny och sen tagit tåget så jag hunnit med bussen hem.

Men ah fick ta tåget hem, träffa Bea på station =)
så vi satt och snacka lite ^^
pappa hämtade mig i Mantorp och vi åkte till City Gross, för jag va tvungen att köpa lite grejer till håret.


Nu sitter jag i mitt rum och kollar på Sotis som redan har slocknat bredvid mig i sängen, så söt ^^<3
funderar starkt på att göra detsamma, har saknat min säng!!
Så det blir att borsta tänderna och krypa ner nu.
natti <3



Rött Is The Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0