1. Januari

2011 låt det bli ett bra år !!!


Firade nya året med Cicci =) <3
träffa stört sköna människor plus några man inte ser allt för ofta, så det gjorde i stort sett min kväll på ett sett.
Och man behöver inte supa sig redlös för att ha kul som en del tror.

Vi  hade riktigt trevligt en då
tolvlslaget vart ju inte direkt så lyckat då xd
eftersom dom flesta va sega som fan på att gå ut och så hade man ingen att ge nyårs kyssen till i år heller -.-   jag ger den inte till vem som helst inte, det ska vara den personen... annars får det va.


Ikväll blir det inget mer än slappa galet här hemma (Y)
är så seg så jag orkar nog inte göra så mycket mer idag.



lite skumpa blev det ju självklart ;D



Kommentarer
Postat av: cecilia alf

SV: tack gumman<3

jag tror nog att han förstår,fast han själv har lite svårt att fatta att det är sant. för varje gång vi ses så säger han alltid att han inte förstår att just JAG, cecilia alf ligger i hans säng, han förstår inte att det är sant, efter alla dessa år :) så jävla underbar är han! <3



o tack gumman för en tipptopp nyår! <3

2011-01-01 @ 21:08:37
URL: http://www.aufen.blogg,se
Postat av: Hanna Lundgen

Detsamma <3

2011-01-02 @ 11:49:50
Postat av: Williamsophie

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-09-05 @ 07:44:41
URL: http://williamsophie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0