16 Januari

Måste säga att det var väldigt trevligt på Andrea.s avskeds fest=)
även fast jag drog rätt tidigt. Men fick krama om några ja verkligen har saknat!<3 ^^
Just de, tack så mycket för skjutsen Simon! annars hade jag nog missat tåget



hatar att du ska flytta, men kommer åka och hälsa på dig så mycket jag kan<3


snyggingen själv xD


Jag & Kitt ♥



Lördag
-


vakna med sprängande huvudvärk och mådde allmänt skit xd
blev lite för mycket av det goda haha.
Skrev till Andrea och kolla när vi skulle ses, men hon låg tydligen och mådde illa plus sjuk "/ så vi får ta det någon annan dag. Krya på dig <3

Så va hemma hos Madde och bara chilla, kolla film =)
Det blev step up, stomp the gard och en annan street film (Y)
Madde slockna som vanligt i soffan xD väckte henne aldrig sen en då, tog en dator och satte mig.


Söndag -

fick i mig lite frukost, sen kom mamma, pappa och hämtade mig i skänninge.
Packade upp allt och sen käka lite bakad potatis.
Sen slängde jag mig i sängen och somna,  huvudvärk idag me "/
Nu har ja iaf vaknat och ska försöka käka lite tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0