17 Januari

Varit hos mormor och morfar hela dagen.
Idag hade dom ett litet möte med som jag, mamma och morbror va med på.
Jag hoppas att det blir så bra som möjligt för mormor <3  hon är värld det bästa!

Har precis duschat, så nu blir det att käka något och sen ringa Cicci =)<3
Nu har pappa iaf spridit ut lite grus överallt (Y) vi har ju rena is gatan här.
Skulle möta Sandra igår, jag kom tre steg ungefär och hon gled nog i stort sett hela vägen ner xd  sjukt halt alltså!

Är skit trött så jag skulle kunna somna nu om jag vill.
Legat i soffan hos mormor och morfar och vilat.
Fick resa på mig då när besöket kom.
Så ja har inte varit på det bästa humöret idag, och det blev ju inte direkt bättre mot kvällen heller.
Kan ju hoppas att det vänder mot slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0