20 Januari

Åkte med pappa till linköping igår.
Han skulle göra några ärenden lite här och var.
Fixade iaf en ny bilruta (Y), blev jätte bra, så nu kan mammi köra den igen.
Sen va jag hemma hela kvällen, kolla på långfilm Hang up den var bra men lite känslig för min del just nu.
Somnade inte förens typ två tiden inatt, enbart för att jag låg dubbelvikt, så himla ont i magen "/
ni skulle känna den smärtan killar det kallas mensvärk!


Vakna typ nyss, försöker få i mig lite frukost men det går fan inte.
Mår sjukt illa idag me och kramper i magen, fy fan hoppas det går över tills imorgon.
Just nu känner jag mig helt död.
Men vi får väl se hur jag känner mig under dagen om det blir bättre eller sämre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0