23 Januari

Fredag -

utgång med Madde,Alex,Micka och Linn =)
Träffade mycket folk och dansa hela kvällen ;P
Men fy va ont i fötterna jag hade dagen efter xd  så är det när man ska vara fin och ha klackar (Y)

Lördag -


Madde skulle åka på konfirmationen med Emelie, så jag drog en sväng till Tim =)
kollade på film och bara chilla.
Sen ringde Madde och sa att hon va hemma så hon skulle åka och hämta oss.
Vi hoppade av vid banken, gick därifrån till Emelie för att vänta på dom andra.
Tog sin tid för dom hade käkat blåbärs paj xd
Ah efter ett tag dök dom upp iaf, Tim skulle iväg så han gick ;P
och vi andra drog upp till Emelie ;D

Men det dröjde inte länge tills vi tre åkte och handla på city gross^^
köpte en hel del, men vi fixade godaste käket på kvällen sen, snitsel, ris och bearnaisesås.
Det var sjukt mättande men riktigt gott!
Kollade på Harry Potter filmerna, eller en del av dom xd jag tycker dom är så där bra men man blir rätt inne i dom efter ett tag.
Nu har jag sett alla så nu måste jag ju "tyvärr" se den som i stort sett ALLA tycker är as bra.
Antingen så väntar jag tills den kommit ut eller så ser jag den på bio.
Det märks.


Söndag -

Mammi ringde vid 10 och väckte mig.
Gick upp och klädde på mig.
Fick liv i Madde och sa att jag sticker nu.
Blev hämtad vid konsum, sen blev det en sväng till Öb.

Har varit i linköping hela dagen uppe i brorsans lägenhet ;D
Hälsade självklart på mormor och morfar först, sprang dit och fika plus käka lite.
Tog en promenad med mammi till apoteket också =)

Nu har jag precis duschat och käkat lite mackor med varm choklad^^
Om en timme ska jag se Solsidan med mammi <3!


Minnah Karlsson , Just The Way You Are  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0