30 Januari

Hände ju inte allt för mycket hemma hos Anna -.-
Men vi fixa lite käk iaf för båda va as hungriga xD
Det blev pommes, snitzel och bea sås ^^

Sen blev det inte mer än tv tittande, måla naglarna och bara chilla.
Drog en sväng till donken, satt där och snacka lite bara för att tiden skulle typ dra iväg för vi hade verkligen inte ett skit att göra på hela kvällen xd
Kollade på fångarna på fortet och somnade till de (Y)

Så det blev en slapp fredag hemma hos Anna helt enkelt =P


Lördag -

Åkte in till Ikano och mötte Corre.
Kollade runt i affärer och tog en fika.
ah va där hela dagen, sen tog Anna och jag tåget till Mjölby.
Hon skulle till Adina och jag till Madde.
Så jag tog bussen till Skänninge.


Måste en då säga att det var grymt kul att träffa dig

och jag hoppas vi ses/hörs snart igen ^^




Nu är jag iaf hemma igen och har saknat min säng något saklöst ;O
så den slängde jag mig på direkt ;D
ikväll blir det lugnt, lite film och så.



värsta nallebjörnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0