4 Januari

Jag kan säga det om & om igen. I Love To Sing <3!

Brorsan och jag har gjort värsta studion i mitt rum nu haha xD
as nice (Y)  Har sjungit lite olika låtar och spelat in en del =)
Så nu ska David dra hem imorgon och sitta och fixa lite med låtarna.
Jag ska öva flera gånger om dagen här hemma så jag bara blir bättre och bättre ^^ 
Men just nu så är min röst rätt slut, sparar rösten till en annan dag.
Nu har jag precis käkat lite, ska nog försöka flytta tillbaka lite grejer så jag kommer in i garderoberna imorgon.
Inte mer med det än sova kanske se en film eller två xd


Imorgon så blir det troligen att dra in till norrpan med Cicci
och förhoppningsvis så finns min älskade bby kvar !<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort headern och gör om bloggen?

2011-01-05 @ 01:39:14
Postat av: Anonym

ska göra det.

2011-01-05 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0