9 Januari

Fredag -

skulle ju ha fikat med mammi och Leila men det blev gränden för mig istället =)
dom ville ju fika på ikano huset xd, hade ja ingen lust med.
Gick in på cubus och hittade massa rea på snygga underkläder ;P
ah sen tog jag bussen till ikano och kolla lite där ^^
hittade ett par jeans ( baggy ) på carlings (Y) typ halv sju åkte vi från ikano och direkt till Skänninge.
Det blev krogen med Madde och Ellen =)
Micka skulle hängt med men hon mådde inget vidare så hon fick ta buss och tåg hem istället "/.
Hade iaf riktigt kul hela kvällen/natten.  




Lördag -

as trött men kom upp iaf.
Vi käkade lite frukost och sen skjutsade vi hem Ellen.
Hände inte så mycket mer, Madde och jag satt hemma hos henne och kollade på Alvin & gänget 2.


Söndag -

vakna av att pappa ringde och sa att jag skulle gå upp, packa mina grejer.
Så ja försökte smyga upp från sängen så Madde fick sova.
Men hennes mamma kom in och sa att det blir scones när som så du får gå upp.
Fick i mig lite scones och oboy sen kom pappa och hämtade mig.
Nu sitter jag i min säng och har precis rensat lite lådor och packat upp.
Funderar på att dra ut en sväng och gå, för det är rätt fint väder ute =)



Kommentarer
Postat av: Kitt::))

Svar från min blogg-

haha vilka bilder menar du då?<3

2011-01-09 @ 17:27:55
URL: http://http://zezzingvarsson.blogg.se
Postat av: Hanna Lundgen

om det var min kommentar från din blogg så alla antar ja, kommer inte riktigt ihåg nu ^^

2011-01-10 @ 23:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0