11 Juli

Lördag blev jätte lyckat tycker jag. 
Verkade som alla hade det trevligt, fulla och glada så att säga (;
Söndag -
vakna och mådde så där, hade väl inte direkt räknat med att må på något annat sett heller så. 
Men inte så ofta man har det så trevligt på en fest mitt ute på en "äng"   så det var lätt värt de. 
Speciellt att Mimmi fyllde 20 och det gör man bara en gång så firade henne galet ;D
Det blev lugnt, spelade lite kubb och bara va 
orkade inte så mycket annat, iaf inte jag x)
Måndag -
blev bjuden på minigolf av Tim, så spelade en runda med han och Johanna =) 
Nice va de! inte spelat på typ fyra år eller något och jag fick 3 spik en då 
även fast jag inte vann så är jag riktigt stolt över de haha
Tog tåget vid halv sex och sen bussen hem. 
Käka lite med mamma och kollade på tv, nu sitter jag här och tänkte sjunga lite
blev sugen på det ^^
Sen blir det nog kanske en film eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0