15 Juli

Onsdag -
finaste vädret när vi är framme självklart
så det va bara att bära ut all skit från bilen (Y)
Sen när allt va inne i torpet så slängde jag mig i solstolen (;
blev inte så länge på grund av att blinningar ( stavning ) va på mig hela tiden 
och självklart blev jag biten/stucken eller ah något på låret "/ 
värsta svullet nu och ser inte så bra ut. 

Efter det blev det tv och ligga i soffan =)
Torsdag -
gick upp vid nie, för då ropade mamma på mig -.-' 
käka lite frukost och packa lite som jag skulle ha med mig till Åmål. 
Sen visa det sig att den packningen räckte inte 
så fick slänga ner ännu mer grejer för jag skulle till kusten några dagar med mina sysslingar 
eller ah en del av dom blir det ju xd
Hände inte så mycket mer än att Marcus drog till Karlstad med en polare för att se på Harry Potter i 3d 
så Linnea och jag gick ner till stan och käka pizza ^^  hittade inte på något mer sen att kolla lite på La ink och typ halv sova i soffan.
Fredag -
REGN REGN REGN REGN OCH MER REGN -.-'   så det blir väl film eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0