19 Juli

Nu är jag och Linnea hemma från kusten. 
Vi orkade inte med regn regn och mer regn. 
Jag sov knappt något på två nätter för att det lät som att det regna typ igenom hela skiten. 

Men förutom det så har jag haft det riktigt trevligt (Y)
Åkte in med Linnea till Borås en dag och shoppa lite smått ^^  medans Becka ( en kompis till Linnea )
skulle klippa sig.
Har inte hänt så mycket mer än umgåts med Becka och hennes familj/ Linneas självklart.
För att komma till Åmål fick vi åka tre tåg! men det gick faktist ganska fort en då.

Nu sitter båda framför datorerna och är skit osociala xd
Inatt kommer jag sova som en jag vet inte vad, men jävligt gött mot alla andra nätter i en husvagn :'D


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än.
Det blir antingen hänga med Linnea till en polare som fyller, eller tillbaka till torpet.
Får se hur jag mår imorgon, har haft så sjukt ont i magen dom här dagarna "/
Ni som känner mig vet att jag har en CP mage plus stress sen alltid
så det kommer och går i sina egna banor när det har lust helt enkelt.

Men jag hoppas det ger sig snart.

GRATTIS TILL MIN BRORSA SOM FYLLER 24 IDAG =D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0