20 Juli

Har haft en mysig hemma kväll med Linnea igår med chipps, dricka och massa skratt ^^
kommer sakna dig tjejen nu när jag drar hem igen <3  men det finns ju telefon. 
Ångrar mig inte att jag hängde med mamma till torpet iaf, det är skönt att dra iväg en sväng och bara släppa allt för typ en vecka eller så.
Snart kommer mamma och hämtar upp mig, då blir det ut på landet igen och mysa till de sista kvällen i vårat fina torp =)  skulle tydligen bli fint väder imorgon
självklart när vi ska åka 28 mil -.-'  kommer inte alls va as varmt i bilen eller så. 
Aja hinner ju iaf sola lite innan man måste åka den biten hem (Y)
Bloggar när jag är hemma igen, eftersom jag har inget internet där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0