3 Juli

Fredag  -
hälsade som sagt på mormor =) 
va där ett tag med mamma och käka och så. 
Kan säga att det va väldigt jobbigt att se henne så sjuk som hon är men jag ska verkligen hälsa på henne så mycket jag kan när mamma åker dit.
Efter det blev det en sväng till morfar också innan jag skulle ta buss/tåg till Mjölby. 
Kom hem till Johanna och ah vi bara tog det lugnt, för hon hade ont i magen stackarn "/ vet hur det är 

Jag drog till Pitch och dansa hela kvällen med Madde och alla andra som va där (; 
inte så mycket folk, vilket man trodde eftersom det va sista kvällen där för sommaren 
men kul hade jag en då så det va lätt värt det (Y)
Halv två tåget till Mjölby igen och sen hem till Johanna och  mysa =)<3
Lördag -
vakna av att det åska och piss regna så somnade om. 
Tro det eller ej men jag sov till tio i fyra ;O  fick panik och gick upp xD
Lite senare på kvällen gick jag, Johanna och Tim till Emilia. 
Vi drack lite, spela spel, käka glass ( som jag nästan "dog" av ) kollade på film och bara hade riktigt gött.
Drog hem någonstans vid tre kanske
Söndag -
vakna gjorde mig i ordning och sen tog tåget till Linköping. 
Va hos brorsan medans mamma va hos  mormor =)
Nu ligger jag i min säng hemma och är as seg
men lyssnar på massor med covers. 

Har hittat en tjej som sjunger as bra och så bra som hon är ska jag också bli.
Hon sjunger disney och andra låtar (Y)  så för min del är det trän träna träna om jag ska bli så bra som hon !
Har hittat en tjej som sjunger as bra och så bra som hon är ska jag också bli om inte bättre (;
Inte nog med det hon sjunger DISNEY låtar också !!! det är ju ett plus för min del.
Så ska lyssna på hennes covers och sen imorgon träna träna träna =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0