7 Juli

Igår så åkte vi till mormor och firade mamma =D
Det blev blåbärskaka med vaniljsås. 

Efter det skulle mamma träna lite med David så jag gick ner till stan en sväng. 
Hittade lite på REAN självklart ^^
En mjukis dress ( svart ) ett kortare linne, en tröja och två par hotpants =)
På kvällen så firade jag och Mimmi mamma lite till med kladdkaka och vaniljglass. 
Satt i min säng och snacka lite skit, va ju bra längesen vi hade en kväll tillsammans. 
Lika mysigt som vanligt <3 Hon sov här och nu har jag precis vaknat i det varmaste rummet i hela huset. 

Drar till Mjölby en sväng sen och fikar lite med Mimmi, Andrea och Jonna =) 
Kanske ska ta tåget till Linköping en sväng också vet inte riktigt än om jag orkar. 

Så det är de som händer idag, ikväll vet jag inte 
ta det lugnt antar jag, ont i magen och huvudvärk så blääää på det.
NU BLIR DET FRUKOST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0