14 Juni

Fredag natt sov jag hos Kitt <3 åkte och "bada"  
Simon bada men jag och Kitt doppa fötterna, det va för kallt.

Efter det åkte vi tillbaka till Mjölby, såg någon film på tv
sen typ somna jag xd



Lördag -

åkte till mitt hjärta <3
Det blev en sväng till Steve´s  och käka =)


Söndag -

Shoooooping med Madde ^^  riktigt nice
för min del blev det en byxdress, klänning, ring, två linnen.
Madde hittade långklänningar, bikini, byxdress, tunnare tröja
tror det va allt den dagen.


Måndag -

slängde i oss lite frukost och sen bar det av för ännu en shooooping tur ;D
Vi fick med oss Vicke den här gången.

Jag och Madde köpte örhängen, poncho, tights (;   så lite REA fanns det allt (Y) 
Vicke köpte en jätte söt klänning ^^
Hann typ komma hem, fixa i ordning sig lite och sen åka till Steve´s =)

En polare till mig kom dit en sväng och gjorde oss sällskap.
Sen drog vi in en sväng till 55an.

Gick förbi Måndagsklubben där Dennis, Bea, Danne och Werner va
så stannade utanför och snacka lite.
Följde dom ner till stationen.
Va hemma hos mig vid halv ett ungefär, skit trötta -.- '


Tisdag -

blev väckt av pappa, klockan va 10.30
Men vi gick upp och käkade lite frukost, följde med Madde ut till bilen.
Behöver inte sakna henne så värst mycket, hon kommer imorgon igen =D<3
fast det klart, saknar henne gör man ju alltid "/  ah dagen får gå fort alltså

Har sjungit in lite nya låtar som jag tänkte brorsan skulle få lyssna på =)
Ska verkligen lägga ALLT på musiken nu.








Kommentarer
Postat av: Madelene

aww <3 Jag saknar dej redan <3

2011-06-14 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0