19 Juni

Inte bra inte bra ...
Bloggat så dåligt på grund av att jag glömde bort mitt inloggnigs namn xD
så har inte kunnat blogga på jätte länge.
Ondag -
hängde med pappa till Motala, efter det så  skulle jag ta tåget till Linköping men det blev inte av. 
Tog en buss till Skänninge istället för att umgås ännu en dag med min brud ^^ <3
Hon kände för att städa sin garderob och slänga hälften i tvätten
och va jag förstod så gjorde hon det för att slippa vika allt och en del va väl kanske smuts vem vet. 
Vi skulle ju åkt hem till mig sen men klockan gick, och garderoben tog fan tid alltså. 

Så det hände inte allt för mycket den kvällen/natten
Torsdag -
åkte till mig, jag hoppa in i duschen 
snackade lite med mamma och så =)
Ah det dröjde ju inte länge tills vi åkte till Donken, alltid lika gött ^^
sen va det ju bara slänga sig i sängen och snacka skit tills man somna. 

Fredag -
Pitch med Madde<3, Robin och Norda (Y)
Måste säga att det va väldigt kul men det va inte lätt att hålla sig nykter när folk verkligen ville bjuda mig xd
Men det va jag hela kvällen/natten.
Lördag -
blev en sväng upp till väder och "lyssna"på banden som spela, ingen lyssna med andra od så satt och snacka med annat folk uppe på kullen ;P   senare sen gick jag och Madde hem till henne och käka lite grillat (Y)
Kvällen blev rätt jobbig, eller iaf för Madde. 
Hon fick åka tre vänder med folk till Mjölby, visst pengar är väl alltid bra att ha men en då.
Så medans hon skjutsade fram och tillbaka så hängde jag med Gella och Jonna hem till Gella =)
Madde hämta mig där och sen blev det fest, fast det dröjde inte så länge tills vi åkte därifrån. 
Orkar inte skriva om alla vänder vi åkte igår så ah sov iaf i Skänninge. 


Idag -
inget planerat mer än ha myskväll med mamma <3
Ska va hemma så mycket som möjligt nu innan jag åker på torsdag.
Men visst åker ni förbi här så får ni ju gärna höra av er (;
Som sagt blir att va hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0