21 Juni

Umgicks med Johanna,Tim och Niklas igår kväll =)
Kollade på Freaky Friday, sen dök Emilia upp också då blev det kortspel ett tag. 
Hände inte så mycket mer, träffade en saknad Johanna Tallqvist <3 snacka lite med henne och så innan hon tog bilen och åkte hem igen.
När man va som tröttast så blev det film, tecknat me haha (;  och en annan kan som vanligt alla låtar xd
Idag -
vakna av larmet gick upp, käka lite yoghurt 
gick till synsam och kollade ögonen ännu en gång. 
Ska dit om två veckor igen, JIPPI!
Hörde av mig till Anna min lilla pärla :*<3
Kom dit och käka, båda va hungriga så det blev pizza och efter det KLADDKAKA & GLASS ^^ mums 
Så har varit me den bruden hela dagen,   äntligen ska man väl kanske säga haha (a)
Nu är jag hemma 
har duschat, packat lite och nu sitter jag i sängen med frallor och oboy ;d
Blir nog en film eller två senare sen, ska sova ut imorgon kan jag känna 
inte blivit allt för mycket sömn nu på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0