27 Juni

Nu är jag tillbaka efter en riktigt bra midsommar i Västervik ;D
Det regnade varenda dag men va fan det funka en då. 
Så länge man hade dricka så va det lugnt (;   haha nae då 
träffa massa folk eftersom det va en rätt stor camping 
Det va ju rätt många som skulle just dit för att fira midsommar i år 
så underbara vänner gjorde alla dagar super (Y)
Ni som inte vet så brukar jag alltid fira midsommar i Dalsland
men mina föräldrar och så. 
För mig va det anorlunda att fira så här med vännerna och utan familjen/ släkten. 
Men ångrar mig inte, har haft riktigt kul och det är en midsommar som jag aldrig kommer glömma. 

Får se om det blir nästa år med, fast då hyr jag och Madde stuga (Y)
orkar inte med mer tältande, spöregn och ah ni förstår nog va jag menar.
Åkte hem på söndag, sov nästan hela vägen. 
Det blev lite fika och sen ta igen alla dagar vi hoppats på sol. 
Hur varmt som helst och blå himmel, slängde mig i solstolen ^^
Inatt sov jag typ ingenting
mådde så sjukt illa "/    till slut så somnade jag på soffan i tv rummet. 
Solade hela dagen och brände mig på både ansiktet och brösten, vilket är väldigt sellan jag gör. 
Men men det blir att sola ryggen imorgon om vädret blir som idag.
David hämtade mig i Skänninge idag och det blev hem och käka
krama om mamma, pappa och självklart Sotis ^^   inte varit hemma på ett tag så hade kanske en aning hem längtan :$
Alltså nu snackar vi inte bara dom fyra dagarna, jag har bokstavligt talat bott hos Madde sen typ hennes student känns det som xd  bra länge men sjukt kul har vi !! =D
Nehe om man skulle försöka sova snart 
det kanske tar ett tag eftersom man vänt skapligt på dygnet dom här dagarna.
Men iaf sov gott och hoppas ni hade en lyckad midsommar som jag =)

Kommentarer
Postat av: Imrenathalie

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-08-10 @ 08:25:54
URL: http://imrenathalie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0