29 Juni

Skulle hängt med mamma till morfar en sväng idag och träffat morbror
efter det hälsat på mormo, men det blev inget av det 
för huvudvärken vill inte direkt gå över 
dessutom så sjukt tung i huvudet eftersom jag inte sover något längre 
för det första är det så äckligt varmt i rummet och för det andra ah ni som känner mig vet ju att jag tänket alldeles för mycket på allt runt omkring, vad man kan göra bättre och så vidare 
speciellt när man ska försöka slappna av och sova.
Så går huvudvärken över så kan jag ju passa på att pressa lite idag me =)
Måste bli riktigt brun i år ;D
Tar bussen till Skänninge sen får jag se om det blir Vadstena för min del, missa första bussen 
vilket jag aldrig gör annars. 
Sover i skänninge ikväll hos Julia <3 MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0