30 Juni

Blev ingen Vadstena för min del då. 
Jag missa alla bussar som jag skulle med och ah bläää xD den sista tack vare en tant som hade punka på cykeln och busschauffören va ju bara tvungen att stanna och fråga behöver du hjälp och sen lyfta in skrothögen i bussen.
Skulle ha hunnit annars men aja fick sitta i Skänninge och bara glo tills Julia hörde av sig. 
Vi kollade på film, Trassel blev det 
riktigt bra film enligt mig ^^
käka lite vattenmelon och sen blev det en långpromenad.
Idag har jag haft en HEL DAG med mamma =)
händer inte allt för ofta nu förtiden. 
Vi tog iaf bilen till Varamon och pressade redigt hela dagen (Y) badade lite faktiskt
men det va svinkallt måste jag säga.
Nu har jag precis kommit hem dygnsur på min cykel från bron i Normlösa xd 
där jag satt och snackade lite med Mimmi =) 

Ah det började självklart piss regna när vi satt där 
ännu värre när jag skulle cykla hem kan jag lova. 
Men och andra sidan jag klagade på att det var så varmt när jag kom hem från Varamon och skulle ta en kall dusch så nu va det överstökat ^^
Nehe nu ska jag käka lite kokt ägg tänkte jag, sen se film om inte åskan blir värre.

Imorgon drar jag en sväng med mamma och hälsar på mormor =)
Sen tar jag tåget till Mjölby och umgås med Johanna!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0