6 Juni

Vet att jag inte bloggat på jätte länge
men det har hänt så sjukt mycket, dessutom har jag inte varit hemma på över en vecka.
Ska berätta lite för er vad jag har gjort tänkte jag.



Har varit hos Madde i stort sett hela förra veckan.
Vi har sooolat en hel del ( iaf jag ) xd  har ju varit så sjukt fint väder, så man måste passa på ^^

Fick dra till synsam igen och kolla mitt vänster öga "/  inget fel mer än att det verkar vara känsligt
så det kan bli rött och irriterat ibland.

För det mesta har vi bara tagit det lugnt.


Fredag -

åkte in till Mjölby för att umgås med Johanna <3=)  kom dit rätt sent så vi hitta inte på så där värst mycket den kvällen. 


Lördag - 

hem till Alexandra och dricka lite ;D
träffa folk och umgås (Y)  Någon blev för full för att dyka upp, medans vi andra va skit oroliga.
Men men det är som vanligt då xd  är glad att du hörde av dig och sa att allt va okej =)

åkte rätt så tidigt för att jag skulle tillbaka in till Mjölby.
Gick till Hagaparken där det tydligen va fest och massa folk.
Kul att träffa många man inte sett på bra länge <3 så det blev många kramar!!

Sen gick vi hem till Johanna och sov.



Söndag -

Grillade hemma hos Johanna med Tim och David.
Sen blev det sjävklart BB finalen ;D

och SIMON vann !!!!!   efter det var man lite halv seg
men Emilia Johannas polare hade kommit hem från Norge så vi drog dit.
Vet inte vad dom andra gjorde men jag somnade i soffan xd usch va trött jag va
plus att det va en lång/jobbig dag "/



Idag hemma mamma mig.
Åkte och handla lite på Ldl, sen hem.
Nu sitter man här i sin efterlängtande säng ^^
Ska bli hur skönt som helst att sova i sin egna säng inatt, va fööööör längesen.



mer ska det bli (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0