9 Juni

Tisdag -

hängde med pappa in till Linköping, för att sen gå på stan lite tills man skulle dra på VATTENKRIGET ;D
det va as kul och vi slog rekordet (;  
Ni som inte va där ni missade verkligen något.
Några från BB va ju där och sen några som klätt ut sig fick var sin one peace.
Massa skön musik spelade dom hela dagen, så man blev as pepp (Y)
Det va helt enkelt nice som fan.

Man frös när man skulle dra till tåget, men det var klart värt det.
Jag fick tre hinkar över mig plus en pool där dom fyllde på vatten xd Aja man överlever

På kvällen blev det pizza med Johanna, Tim och Emilia =)
Gött va det även om jag aldrig får i mig hela xd  orkar i stort sett aldrig en hel pizza, medans andra bara vräker i sig ;O så är det iaf


Onsdag -

ville knappt gå ut den dagen, höll på att tuppa av så himla varmt.
Det blev kort linne och kort kjol ^^   skulle badat men blev inte av, ingen va riktigt sugen på det förutom Emilia.
Jag, Johanna och Tim va jätte hungriga så vi drog upp till Anna och lagade mat, det blev köttbullar och makaroner (; gött va det och mätt blev man ockå


Efter det så gick vi till Johanna igen och spelade kubb.
Jag som brukar vara sämst på det, gick det skit bra för ;D

Ah resten av kvällen va det bara chill =)




Idag så vakna jag och ville bara "dö"   hade så sjukt äckligt ont i magen
ringde pappa direkt så han fick hämta mig.
Har sovit hela dagen och mår så där nu, hoppas på att kunna åka och kolla på studenterna imorgon.

Ska ju tydligen piss regna imorgon, härligt
men va gör man inte för sina vänner <3


Nu ska jag käka min CHOCKLAD !!!! =D och bara njuta gaaaalet

KÄRLEK < 3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0