10 Mars

WOOOOOHOOOO!!!!!

bättre dag och jag sålde mer än vad jag brukar ^^
och det kändes så himla bra.
Jag och Mimmi fick iväg tre innan lunch gaaaalet asså x'D  men shit va glada vi blev

Innan vi drog hem från jobbet idag så fick vi reda på att ALLA skulle komma i fin kläder imorgon.
Så killar ska typ ha skjorta/kostym eller något sådant.
Vi brudar ska ha klänning eller så fick vi faktiskt ha kavaj, jeans och lite snyggare skor/stövlar.

Vet inte än vad jag ska ha på mig men det visar sig imorgon =)



Kommer inte vara hemma på hela helgen.
Drar direkt  till bästa imorgon ^^  och sen blir det kanske dricka lite och umgås med trevligt folk (Y)
Kanske träffa Mimmi en sväng med eftersom vi kommer typ vara i närheten där hon ska va hela helgen xD
Sen lördag blir det ta det lugnt skulle jag tro och bara se film mysa gaaalet (a) <3


Söndag, åka hem igen då "/ 


Just The Way You Are







Kommentarer
Postat av: emelie

frågestund på bloggen, ställ gärna en liten fråga!;) - http://emilioos.blogg.se

2011-03-11 @ 17:44:34
URL: http://emilioos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0