17 Mars

Jaha då va man ARBETSLÖS igen "/
Börja söka jobb varje dag woooohooo som jag har längtat(Y)


Men ah iaf så har jag varit med Mimmi hela dagen i Linköping =)
Träffa hjärtat också hihi :*  underbart
Åkte en sväng till Ryd me och snacka lite med Basse och Philip.
Så i stort sett har vi åkt buss/tåg hela dagen och gått massor xD det är de vi har gjort hela dagen.

Men kul har vi haft =D


Nu sitter jag och käkar lite, har packat tills både imorgon och lördag ^^
Så det känns bra, slipper stressa och grejja imorgon då.


Snygga brudar det där ;D
klart det va tufft att det blev som det blev, inget är lätt här i livet.
man får ta det och gå vidare leva livet framåt helt enkelt.
första jobbet så va fan ger inte upp nu, tänker söka massa jobb dagligen.

Ni som känner MIG ni vet att jag är den som ALDRIG ger upp ^^







Drar till Linköping imorgon igen med Mimmi dååråå x'D
Fast vi åker med mammi till hennes jobb och går in till stan ;P
Hoppas på att få träffa bästa en sväng också hihi ^^
Sen blir det att dra till Mjölby köpa hårfärg och förhoppningsvis träffa Annaaa en sväng me ;D<3

Kvällen kommer spenderas hemma hos Crille med underbara vänner!<3
Sen tar jag tåget till finaste och bara myser gaaaalet :* <333


Bloggar när jag kommer hem på söndag igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0