20 Mars

Helgen har varit hur bra som helst ^^ 
Skulle vara konstigt om den inte hade varit de. 

Va väldigt sega båda två så det blev en promenad och resten av kvällen film och mys <3:* 
alltid lika underbart (a)
Hjärtat följde mig enda till porten hem till brorsan =) bäst är han! <3 
för jag är så sjukt mörkrädd och jag hatar att gå själv. 
Nu sitter jag hemma hos brorsan och funderar starkt på att sova snart. 


Imorgon blir det en sväng till stan och träffa hjärtat igen <3^^
saknar honom redan asså "/   sen får jag se vad jag hittar på under dagen. 
Mammi slutar ju framåt tre har jag för mig så hmm ... blir en lång dag på stan igen då xd 

Aja ska sova nu!
sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0