21 Mars

Idag har jag varit i stan hela dagen.
Gick från brorsan vid tolv tiden och fick för mig att hjärtat hade rast men kom ju på att han hade nya tider nu xd
Så fick sitta och vänta på han en stund.
Kriss skrämde skiten ur mig x'D alltid lika snäll mot mig kan jag känna xd
Aja satt och väntade med honom på hjärtat iaf.

Efter det så skulle dom jobba så jag tänkte ju dra direkt då men hängde med upp en sväng, och hälsade på några.
Ah sen GICK jag till SKÄGGETORP från STAN ;O  fyfan bra långt kan jag säga med motvind också (Y)

Mammi slutade halv fyra så fick inte vänta så länge.
Åkte en sväng till skopunkten och jag köpte ett par skor =)

Nu sitter jag här och har just fått i mig några ost, skinkmackor plus ett stort glas oboy ^^
Ska väl tvätta bort sminket och så snart. 
Kan vara skönt att ha det gjort innan man blir för trött.


Imorgon blir det att hänga med mammi till jobbet.
Eftersom jag ska till kören på kvällen, kommer inte in annars -.-
Men mig gör det inget, kan dra in till stan och träffa hjärtat en sväng dåråå ^^  
Annars händer det inte allt för mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0