27 Mars

Fredag -

Åkte med mammi in till Linköping för att sedan ta bussen till stan och möta älskling ^^
Sen blev det  en sväng till systemet (; 
Hjärtat slutade vid 15.00 så han väntade med mig på station tills mitt tåg skulle komma.

Just det, gick på en jobb intervju också =) får väl se hur bra jag skötte mig hehe.
Åkte ungefär lite innan sex med tåget och sen tog jag Skänninge bussen till Sandra.
Blev att byta om där och sen gick vi till Crille för att fira Tahir (Y)=)
Det blev mycket folk men en då väldigt trevligt måste jag säga.

Jag och Crille sov hos Sandra =)
Somnade nog inte förens 03 ?


Lördag -

Gick upp rätt skapligt för att göra i ordning mig, fixa och dona lite innan jag skulle ta buss/tåg till Linköping.
Bussen kom i tid, problemet va att en unge spydde så vi kunde inte åka direkt.
Jag hade 6 min på mig att hinna till tåget och det hann jag.

Mötte hjärtat på station och sen tog vi en buss till honom ^^
Det blev tacos, bio och sen drog vi en sväng till Kriss.
Kom hem runt 00.00  jag va seg som fan -.- , men det blev en film och sen sov jag.
Haha eller jag såg aldrig klart den xd somna i halva typ ;d
Vakna när älskling stängde av och släckte,  då blev det massa mys istället hihi :* 


Söndag -

Väldigt seg och jätte hungrig xD
Men låg kvar en stund och bara myste ^^
Sen fick vi tvinga oss själva upp och käka lite frukost och så.
Blev en promenad, en film och sen packa i ordning lite, kolla tågen/bussarna.

Nu sitter jag i sängen med inpackning i håret.
Ska gå när som och skölja ur håret.
Mer än så blir det nog inte ikväll, eller jo öva till nästa vecka och sen söka lite jobb.


Imorgon hänger jag med mammi till mormor och morfar en sväng =)
Kanske blir en tripp ner till stan me, vem vet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0