28 Mars

Det blir inget att åka till mormor iaf "/
Min hals gör ont, hostade blod imorse och jag börjar bli förkyld.
Så himla bra att det kommer nu för det räckte ju absolut inte med det andra i ansiktet eller så=( usch jag orkar inte!

Blir iaf att dra in till Linköping och möta killen hur som helst<3
Får se om jag åker med mammi hem sen eller om jag tar tåg/buss.

Skriver mer ikväll




Hemma från Linköping.
Träffa Mimmi en sväng också =)
Blev inte så mycket mer en kebabrulle fick jag visst i mig, eller ah en snutt va väl kvar hehe ^^
Gott va det och sen en cola till de (Y)

Nu ligger jag i min säng och knarkar halstabletter.
Sotis håller mig sällskap som vanligt mys kisse hihi (a)
Sova snart kanske, rätt seg "/  skit förkyldning!


Blääääää hatart!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0