29 Mars

Sjuuuuuuuk!!!!

Vakna inatt och svettades som en gris, så grattis feber hade jag "/
Somnade om med Sotis bredvid mig.

Sen gick jag upp försökte få i mig lite frukost, sjukt svårt att svälja bara men annars.
Drack te ska dricka mer sen.
Knarkat halstabletter hela dagen igår och gör det fortfarande.
Ska bli frisk till helgen så är det bara punkt.

Ringde och beställde nya linser me
så jag får dom senast på fredags (Y)

Skulle dammsuga idag men så som jag mår just nu så ska jag inte anstränga mig allt för mycket.
Så det blir kolla på tv/film, kolla låtar dock skippa sjungandet just nu dårå eftersom rösten måste repa sig först.
Annars blir det ta det lugnt och hoppas på att bli bättre och bättre för varje dag som går.

Nya skor, ja tack! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0