< 3

HAR VERKLIGEN HAFT VÄRLDENS TUR!!!


Såg dig första dagen på jobbet, tänkte shit va söt xd
Märkte att min dator kracha och ingen av dom andra reagerade så konstigt nog va det bara min.
Du kommer fram till mig och säger meh har du tagit sönder den ? Jag lyssnar inte alls på vad du säger jag bara sitter och ler haha x'D

Sen går det dag efter dag och vi börjar snacka mer och mer.
Börjar känna att det va något speciellt med dig, något som gjorde att jag började bli mer och mer intresserad.
Så jag bad om numret och vi träffades på station i Linköping.
Fick världens mysigaste kram av dig och vi gick bara runt i stort sett hela Linköping och snacka om allt mellan himmel och jord.

Då kände jag att du blev bara mer och mer intresantare så började försöka få mer kontakt med dig för varje dag som gick.
Till slut så förstod jag att det inte bara va jag som va inteserad xd utan att den killen som jag själv kollat in sen första dagen tyckte faktiskt om mig med ^^  helt underbar känsla.

Ah kan skriva hur mcyket som helst om den här människan men det skulle aldrig någon orka sitta och läsa.
Så jag slutar så.  Men det va så det hände och jag är sjukt glad ^^


Brukar inte tro på något som ödet
men det här måste fan va ödet asså :*

Du är för bra för att vara sann <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0