6 Mars

Fredag -

jobbade hela dagen.
Sen åkte jag, Mimmi, Basse och Weebro till Skänninge.
Drog och käka lite kebab/pizza innan vi gick upp till Crille =)
Jag skulle ju då chill dricka lite, jo men tjena xD  de blev som de blev, men kul va de iaf ;D

Lördag -

tog en rätt så tidig buss med Mimmi till Mjölby, där efter tåg till Linköping.
Hon tog bussen till Basse jag åkte hem till Hedlund =)
Hoppade av vid Lidl för jag va bara tvungen att köpa chips,dricka och choklad ^^
så det gjorde vi.
Det blev film hela dagen kollade på min absolut favorit film Get rich or die tryin!! ;D
så sjukt bra film.
Haha fast skiten pajja precis på slutet av filmen -.-  men självklart så fixade mästaren de ;P
likaså 8 mile men där också fixat så vi såg båda sluten sen (Y) ;D
en riktigt nice dag/kväll med massor med mys (a)


Söndag -

åkte hem "/   eftersom jobbet väntar imorgon.
Livet är hårt ibland alltså -.-  

Nu iaf så har jag packat upp, packat ner lite tills jobbet.
Sen blir det SOLSIDAN ikväll självklart ^^ 
Försöka sova skapligt så man orkar hela dagen imorgon.



blixten gjorde mig helt vit i ansiktet men aja ny bild iaf xp


älskar dig bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0