INGET ANNAT FÖR MIG !

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Madde =)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov skulle jag tro
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Gosade med kissen ^^
Det sista du sa högt: Atjoooo ( ja nös ) xd
Vad har du druckit idag: Mjölk =)
Vad var det senaste du åt: Negerbollsdeg xD
Vad var det senaste du köpte: Kebabrulle tror ja ?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig just nu: Kol mörkt xP
Godaste glass-smaken: Ingen aning vanlij är ju sjukt gott, får se hur god laktos glassen är i år då, ingen mer RIKTIGT glass för min del antar ja "/
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ah det gör ja
Drömmer du mycket: Jo en hel del, men det går perioder
Mardrömmar: Tyvärr ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: INGET
Favoritlåt just nu: Cinderella man ;D
Vad ser du om du tittar åt höger: Sotis
Vad gör dig glad just nu: Att jag blir frisk
Vad ska du göra härnäst: Sova ?  nae prata med killen innan <3
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Seg
Favoritgodis: Choklad!!!
Klädsel just nu: Pyamasbyxor och tjocktröja (Y)
Hur många kuddar sover du med: Två och en bredvid
Spelar du nåt instrument: Nae, vill dock lära mig gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Mer natt tror ja
Vilka är viktigast för dig: Familjen, Vännerna och Killen <3! dom som får mig att må bra helt enkelt
Bio eller promenad: Är det sommar promenad, annars bio
Snarkar du: När jag är förkyld har jag hört
Stjärntecken: Oxen
Vad vill du jobba som: Vet inte, någon socialt träffa nytt folk och så tror jag, eller klädafär har varit det ja velat sjukt länge =)
Stökigt eller välstädat? Så man kan komma fram så halv stökigt xd
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Nej
Antal timmar sömn inatt? Så där
Sov du ensam? Nix med kissen ^^
Vem sov hos dig senast? Ingen
Vad ser du fram emot? Helgen =D
Vad vill du ha just nu? Sommar !!!!
Vem längtar du mest efter? Kristoffer ♥
Vilken buss åker du oftast? 1 eller 14
Vilken årstid är det nu? Lite vinter med vårkänslor
Har du varit kär? Är det nu :')
Är du kär nu? JA!
När hade du sex senast? Söndags!
Favorit ställning? KÖR BARA XD
Mysig hemmakväll eller grym party kväll? Beror precis på mitt humör
Vad heter din första kärlek? Nicklas
hur många har du varit kär i? 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0