Inget att göra en så länge !

Avsluta meningen leken !

Jag heter:
Hanna Lundgren

Jag bor: På landet

Jag älskar:
Choklad!!! :*

Jag hatar:
En hel del

Min första kärlek hette:
Nicklas

Min senaste kärlek heter:
Kristoffer<3

Dom två artisterna som har mest låtar på min spellista:
Har en salig blanding, så inte en aning

den sista filmen jag såg heter: Antar att det va halva Trassel xD somnade ju va så trött -.-

När jag vaknar på morgonen: Ligger jag kvar ett tag till  ;P

Innan jag somnar på kvällen:
Smsar jag hjärtat sen lägger jag mig på mage, drar upp ett ben och somnar

På sommaren brukar jag:
SOLA REDIGT !

Brukar vara: Galen ?

På vintern brukar jag:
Frysa

Min bästa vän heter:
Robert Rolandsson=)<3

Min första Bästa vän heter:
Michelle Lifh & Johanna Bäck<3

Första killen som förklarade sin kärlek till mig hette: Nicklas

Jag grät senast:
Hmm.... det va ett bra tag sen faktiskt

om jag skulle gifta mig imorgon skulle den här personen vara min brudtärna:
Mimmi & Kitt

Just nu så: Funderar jag starkt på att käka frukost

Mitt senaste sms var från:
Mimmi

I sms.et står det:
Ja just fan xD

Mitt senaste inlägg på facebook är:
Städat/dammat och fixat donat Jag förtjänar sängen nu! sov gott=)

Jag är:
Hungrig!

Jag brukar:
Le och skratta mycket =D

Jag brukar aldrig:
Snarka?

Jag har:
Bruna ögon(;

Någon som är snygg är:
ChadMichaelMurray (;

två personer  som jag kan berätta precis ALLT för: Mammi, Kristoffer och Mimmi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0