Iväg !

Drog ju iväg med mammi och Mimmi en sväng.
Först till Preem macken i Skänninge, sen Öb efter det till Mjölby.
Skulle in på lite av mammis affärer så att säga xp bara stå ut den stunden haha
Sist av allt köpa MJÖLK TILL MIG ;D  annars får mina föräldrar en jobbig morgon hehe.

Åkte hem, hoppade av i Normlösa för att umgås lite mer med Mimmi dårååå ^^
snacka lite skit och så.
Ah sen va det ju bara att gå hem i mörkret tjenare jag som inte alls är MÖRKRÄDD ;O 
usch hatart men gick fort som fan xD
och det gick ju bra, ligger ju här hemma i sängen nu så att.


Blir att blogga klart här sen tror jag att ja ska krypa ner
är rätt trött efter allt städande/dammande -.-

natti <3



Du fick mig att inse
kärlek är värt att vänta på
och sattsa sten hårt om det verkligen känns rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0