Någon som alltid kommer vara nummer 1 !

Som ni alla vet så sa jag upp kontakten med Mimmi.
Var ifrån varandra bra länge den här gången också.
Fast så här långt som det gick nu har det aldrig gått förut.
Men det gör att våran vänskap blir starkare har vi kommit fram till.

Ah nu säger ja ju inte att vi ska vara osams och bråka as mycket för att vänskapen ska bli bättre, aldrig mer säger jag bara, räcker med dom här gångerna.
Nu är vi iaf vänner igen och det känns riktigt skönt.


Tänkte att jag skulle blogga lite om just Mimmi =)


Hon var/är min bästa barndoms vän<3
Vi har hållt ihop ungefär 15 år tror jag det är nu.
Har hållt ihop väldigt länge och det kommer fler år tro mig, den här vänskapen är stark och oslagbar.
Trodde aldrig att vi skulle bli så här täta igen, men vipps så blev vi de en då xp
Mimmi kommer alltid vara den som förstår mig till 100 % oavsett vad det handlar om.
Hon kommer stötta mig i alla lägen, finnas där i både bra och dåliga stunder <3

Utan Mimmi så känns det tomt, jag är inte som jag ska.
På något sett har vi alltid suttit ihop liksom.
Folk kunde fråga vart jag va om hon gick själv någonstans.
En del var till och med avundsjuka på våran vänskap ;O tro det eller ej, men så va det.

Jag kan skriva en bok om våran vänskap, men det skulle ingen orka läsa förutom Mimmi kanske ?
så jag ska avsluta det här med att skriva hur mycket hon verkligen betyder för just mig.



Michelle Lifh ( inte ofta jag säger det eller skriver de )
jag har sagt det tusen gånger men utan Mimmi ingen Hanna
så är det bara, du är min andra halva och utan ett helt hjärta är det svårt att leva
våran vänskap är i stort sett snart lika stark som den va förut när vi va små
jag hoppas det blir så <3
du kommer alltid vara nummer 1 för mig









Det va då blondin och allt ^^  Nu är det rött som gäller ;D




Har tyvärr bara två bilder just nu, men fler blir det (;



Bara för att jag tog bilden xd nae men jag älskar den här bruden <3
och jag hoppas hon vet om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0