1 Maj

Måste säga att det blev en riktigt trevlig valborg =)
Är inte direkt förvånad över att de började regna, gör det varje år tycker ja xd
Men det stoppar ju inte någon, eller iaf inte oss.
Vi grillade då det va dugg regn typ.

Blev mycket skratt och väldigt gott käk måste jag säga ^^
Senare sen på kvällen gick alla till krogen.
Kan inte säga att det va direkt kul
för då skulle jag ljuga.

Men Plaza är inte direkt det roligaste stället att va på heller så kan nog varit de.
Tog en drink, dansa lite.

Gick rätt tidigt
kände att jag hellre kunde dra hem och mysa med älskling än att sitta där och nästan somna.
Så jag, Mimmi, Basse och Marcus gick till Burgerking för att käka lite.
Smsa älskling så att han och hans polare kom dit för att hämta mig ^^

Ah sen gick jag, Kristoffer och Henrik tror jag han heter xd till Ekholmen
Det va sjukt långt och jag frös, va så himla trött.
Men jag vägrade stå och vänta 40 min på bussen.
Märkte där emot att vi och bussen kom fram samtidigt.


Sen fortsatte Henrik ( om han nu heter så ) och vi gick in till Kristoffer
slängde oss i sängen, kollade på full frys ett tag xd fast båda somna rätt snabbt.


Även fast inte krogen va en höjdare så hade jag det jätte kul hela kvällen/natten.
Tackar Nina ännu en gång för att jag fick komma =)
Så det blev en lyckad valborg.




Dagen efter va inte lika rolig.
Jag vakna en gång gick upp tvätta bort mascaran för jag såg inte ett skit.
Somna om och sen vaknar av att mamma ringt 5 gånger plus ett sms.
Tro fan att hon ringt så många gånger när klockan är halv två ;O
Ringde mamma och sa att jag sovit, somnat om också för huvudvärken.

Väckte älskling, han typ "flög upp" ur sängen
Så fort gick det inte för mig men jag kom iaf upp till slut.
Tog en ipren direkt och sen käka lite frukost.
Tror både jag och Kristoffer åkte på en förkyldning när vi gick den där biten på natten hem.

Eftersom klockan va så pass mycket när vi vakna
så slängde vi oss i sängen igen drog på Pretty Women (;  tills jag skulle ta bussen till station.


så här blev håret om inte alla har sett det =)
mörkbrunt med lite röda nyanser typ slingor lite här och var






Nu har jag kollat på tv sen jag kom hem, så himla seg.
Kommer slockna snart skulle jag tro.
På tal om annat så är jag glad att jag kollade en sista gång på synsam tiden jag fick.
Han sa något helt annat till mig när jag var där sist än vad han skrev ner.

För det första va det inte på morgonen.
För det andra en helt annan dag.

Aja hoppas alla haft en bra valborg iaf =)
Tänkte ringa Kristoffer nu och sen försöka sova <3
så sov gott <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0