12 Maj

Tog tåget till Kitt och väckte henne xd hehe
Nae vi hade faktiskt bestämt att jag skulle dyka upp rätt skapligt på morgonen.
Kände att det va bra längesen vi umgicks så det va fan på tiden (;

Hade iaf lika mys som vanligt <3 (Y)
Det blev först en sväng på "stan"  synsam och lite små shopping
efter det gick vi hem till Kitt igen och satte oss på balkongen, bara njöt av värmen ^^
Innan jag drog till tåget så hann vi fixa käk, kyckling/ris och bea sås MUMS!!

Runt halv fem så tog jag tåget till Linköping.
Direkt när jag va framme på station så gick en buss till Skäggetorp så jag hade flyt (;
Blev en sväng på ikano med mamma också innan vi åkte hem =) 
köpte bikinin jag spanade in här om veckan GILLAR DEN GRYMT!!!  sen blev det ett par hängslebyxor, linne, trosor, armband ;p

plus lite glass (a)


Nu har jag packat tills helgen, så kryper väl ner när som nu.
Ska ju orka upp lika tidigt imorgon me -.-  



Kommer ha fullt upp hela helgen
så bloggar som vanligt när jag kommer hem på söndag =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0