15 Maj

EN HEL DAG PÅ STAN MED MIMMI !!!

åkte med mamma till jobbet, lekte lite med alla söta ungar ^^
Tog bussen för att sedan möta upp Mimmi på rese.
Blev en hel del shopping för min del haha xd
Dock väldigt bra priser, inget FÖR dyrt så att säga.

Blev en fika med Andreas från förra jobbet.
Sen träffade vi Sandra, Kalle och Carro ( tror jag hon heter ) dom stod och jobbade för fullt med att dela ut lappar =)

Vid sex åkte hon till Basse och jag till Kristoffer.
Hann komma in genom dörren, byta om och fixa till mig lite, sen stressa som as till bussen
för att någon inte höll tiden (;  

Det blev iaf bio med älskling, Mimmi och Basse.
Vi såg Fast Five !!!! grym film lätt värt pengarna.
Alla tyckte den va bra och några va mer inne i filmen än andra om man säger så xD  HAHA
Kunde inte släppa skärmen VIN DIESEL är ju så snygg och dom musklerna x) 

Efter bion blev det hem till älskling <3




bara för att (;   så snygg !!




GRATTIS ÄLSKLING !!! <3


fick träffa några från Kristoffers släkt igår.
Vi grilla och käka gott och bara hade almänt trevligt.

Måste bara säga det att hans farmor va världens gulligaste, och hans mormor haha ah hon va bra go alltså
diskutera om i stort sett allt skulle ja tro.

Mitt i allt så fick jag självklart migrän och börja må skit illa "/
så fick gå upp och lägga mig.
Kristoffer väckte mig efter några timmar och kollade hur jag mådde.
Mådde inget vidare så han bädda ner mig <3 

Men på tal om annat så hoppas jag på att vi åker till Stockholm någon gång och hälsar på Gun han.s. farmor.
Det sjuka är att min farmor hette också Gun och bodde i Stockholm.
Men men vi får väl se om vi kan ta buss eller tåg dit och hälsa på.
Jag skulle kunna shoppa loss där en dag och sen att vi sov över hos henne.
Skulle va riktigt kul =)



Idag åkte jag hem, lika tråkigt som vanligt.
Kom hem och packa upp plus slängde ut allt det jag tröttnat på i garderoben eller som jag inte kan ha längre.
Så blev lite mer utrymme nu.  Trodde det skulle bli mer men nae fy va kläder det är kvar xd

Blir inte mer ikväll än att vara hemma, ta det lugnt och om älskling får igång sin dator så blir det nog film.
Bara om han får igång den, vilket jag inte tror tyvärr.

SAKNAR HAN REDAN <3


Du har mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0