17 Maj

SJUK !

Suger att bara ligga och må skit när man verkligen vill få saker gjorda.
Kan ju hålla tummarna till helgen iaf.
Då får jag bara inte ligga hemma och må dåligt, ska ha det jätte trevligt med brudarna och kolla på när Madde för andra gången ;P  går på bal
fast den här gången är det inte jag utan en kille ^^ 

Skulle vilja göra om min bal.
Inte för att jag fick gå med Madde, hon ställde verkligen upp in i det sista <3
Men för oss tjejer är det viktigt! aldrig kännt mig så fin som den dagen alltså.
Lovar det va som om man va en prinsessa.
Kände sig iaf vackrare en någonsin.

Man vill ha en kille som partner på balen, ingen tjej.
Hade haft en kille som partner som alla andra om jag fått veta datumet och allt tidigare.
Aja är glad att man har sådan fin vän som offrar sig i sista sekunden för min skull <3

Kommer jag aldrig glömma
dessutom blev kortet jätte fint ^^
kolla själva


Utan henne hade det ju aldrig blivit någon bal för min del.
Så på lördag ska jag vara frisk så är det.
Ska kolla på Madde och Benjamin tror jag han heter xd och försöka att inte bli allt för avundsjuk haha xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0