25 Maj

Firade lilla mormor idag med mamma, morfar och Inga =)
Blev massa fika och tårta.
Jag åkte en sväng till stan och kolla runt lite, plus köpte en present till någon som fyller år snart (;

Får hoppas på att den personen inte läser min blogg.
Men det tror jag inte så de är nog rätt lugnt.

Annars har jag bara varit hemma med mamma.
Vi kollade på MIN STORA FETA GREKISKA SEMESTER så med andra ord blev det ingen BB för min del idag.
Men imorgon ska jag se det (Y)

Har inte sovit bra inatt på grund av största stormen, kanske fler som hört.
Så jag börjar bli trött på vädret som hållt i sig bra länge nu.
Först värsta stormen och sen regn på det, jag gillar det inte iaf.

Imorgon vaknar jag av att det är sol ute
låter riktigt bra tycker jag, det kör vi på ^^

Nehe försöka sova kanske, as trött och längtar så efter sängen så
sov gott ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0