3 Maj

Första dagen på jobbet!
Va mycket att anteckna idag och att lyssna. 
Satt i möte ett tag också, mer skrivande.

Men för övrigt så verkar stämningen bra och jag hoppas att man kommer in i gruppen snabbt en då.
Ska nog inte vara några problem för mig, jag som kan snacka på rätt bra menar ja xd

Imorgon får jag börja jobba på riktigt så att säga, alltså ringa.
Jo jag är bra nervös men det släpper väl efter några samtal antar ja.

Ska väl försöka sova snart så jag orkar gå upp imorgon och göra mitt bästa (;
Vore snällt om någon/några höll tummarna för mig så kanske det går hyffsat iaf.
Räknar med att min pojkvän gör det :d<3




Måste bara lägga till en sak, känner att jag inte skriver det eller säger det speciellt mycket nu förtiden
men JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MINA VÄNNER !<3

jag hoppas ni visste det innan bara att jag kände att det va bra längesen jag sa de/skrev de
så ligger det till (;  och nu ska jag sova god natt ;P

Kommentarer
Postat av: Kristoffer Hedlund

Håller tummarna redan nu <3 :)

2011-05-03 @ 22:42:53
Postat av: Sandra

Jag älskar dig tjejen, lycka till nu! =) <3

2011-05-04 @ 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0