4 Maj

Skulle ju som sagt börja ringa idag och jag va sjukt nervös.
Det blev bättre och bättre under dagen iaf =)
Fick ett sälj så det kändes ju bra.



På tal om annat så har jag och Kristoffer 2 månader idag ^^
Visst det är inte så värst länge men jag är jätte glad hihi
Eftersom det inte gick så himla bra ett tag ungefär så där 3 år men en då va fan jag hittade en bra kille så det va värt den väntan kan jag känna ;P

Nu har jag duschat och slängt på mig värsta mjukis dressen, så det ska va ;D
Riktigt seg efter bara första dagen ;O hur ska det gå hehe x)
det fixar sig, alltid segt i början så det släpper väl det me sen.

Nehe har inte så mycket mer att blogga om
så jag säger väl helt enkelt tack till Mimmi för att hon bjöd mig på lunch idag =D<3
Får bjuda tillbaka någon gång xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0