5 Maj

Telefonförsäljning är inget jobb för mig.
Nu har jag testat på det två gånger.
Ska nog skippa det helt nu och fokusera på allt annat.

Söka massor varje dag, på allt jag kan hitta!
Tillbaka till AF wooohooo längar så ;S
Får höra av mig dit så fort som möjligt.


Mamma hade ju möte idag så jag tog bussen till Kristoffer en sväng ^^
Vi kollade på stepp brothers, tror jag den hette
iaf en sjukt rolig film xD

Tog bussen till station ungefär åtta tiden.
Så hämtade mamma mig där =)
Har precis slängt i mig två mackor och ett glas nyponsoppa ^^ MUMS

Imorgon blir det linköping och mysa med älskling igen <3
man får ju aldrig nog liksom ;d
Innan jag tar tåget hem så ska jag till  federal med Mimmi och Ida ;D


ska bara säga det att så där vit är inte jag i ansiktet annars
jävla blixt som vanligt!


Men Kryper nog ner när som helst.
Huvudvärken måste ju släppa tills imorgon kan jag känna.
så god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0