6 Maj

Åkte ju med mamma till Linköping tidigt som fan.
Tog bussen till älskling och väckte honom ;P

Va där i stort sett hela dagen.
Hittade inte på allt för mycket eftersom han va sjukt trött.
Blev jackass xD sen fixade jag hans hår, plattat blev de, as fint ;D
Hungrade ihjäl mig så jag fick iaf min vilja hehe kebabrulle blev det till lunch (Y)
fast nu får det va bra me flöt mat ett tag framåt.
Käkar man det för ofta så är det inte lika gott längre.
Tröttnar jag på kebab ah då är jag sjuk, för det händer inte.

Vid fyra tiden så skulle jag va på station, de va bara ta bussen från älskling och dit.
Skulle möta Mimmi, Ida och Basse =) fick inte träffa Ida för hon skulle hem direkt men snackade ju lite med henne på bussen, när jag va på väg till station för att sen byta buss till Ekholmen.

Aja vi skulle till federal och pierca oss dåråå (;  nice nice!!
Mimmis blev så grymt snygg, fast alla lär väl inte få se den hehe.
Min syns inte heller så där jätte mycket, ska väl fixa de när ja ska dit igen.
Men en smiley blev det ;D som va då min födelsedagspresent från Kristoffer <3 TACK HJÄRTAT!! ^^


Har precis kollat på talang med mamma <3 alltså inte Kristoffer utan mamma (;
Men det är skönt att bara va hemma ibland me.
Vi käkade glass, maränger och chokladsås.

Det klart mysigare är det ju hos killen.
Men han behöver en helg med sina polare och jag me
vi har umgåts varje helg eftersom det är den enda tiden vi har.


Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng, alldeles själv "(  aldrig kul men det finns mycket plats i sängen ;d
Ska upp skapligt imorgon me, kolla om ögat blivit bättre och jag kan börja använda linser igen.
Sen hoppas jag på att hitta nya snygga glasögon me =D

Ah inte mycket mer än så, saknar killen ovanligt NAE :')
Han har säkert as kul med sina polare men jag lovar att han saknar mig också <3<3!
God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0